skip to Main Content

Distància: 3,76 km.
Desnivell: 180 m D+
Duración: 1h 30min
Circular: si, fins la meitat
Dificultad: fàcil

Aproximació en vehicle: per la N-260 en direcció a la Seu d’Urgell, un cop passat Martinet ens desviem a la dreta per la carretera que va a Lles. Continuarem fins a Cap del Rec on aparcarem.
0 min. A l’esquerra del refugi començarem al camí que surt darrera els edificis de fusta. Als 5 min. Trobarem una bifurcació on anirem a la dreta i en 0,5 km. arribarem al camí vell del Pradell, el creuarem cap a la dreta i travessarem el rierol al peu d’un prat en pendent. Seguirem a l’esquerra en direcció N. pel sender 21 fins trobar la pista principal que puja a Pollineres, (20 min.) que creuarem per pujar en línea recta per una pendent que s’anirà estretant (35 min.) i ben aviat arribarem a l’Estany de l’Orri, mig amagat entre grans blocs de pedra. (45 min.)
Per tornar farem la volta al llac per la cara nord. Per la banda de ponent trobarem un torrent i uns prats amb meandres: el camí comença aquí, a l’esquerra, vora el torrent fins a la pista de Pollineres, la prenem a l’esquerra fins retrobar el camí per on hem pujat: a partir d’aquí el recorregut segueix per el mateix de la pujada.

MAPA TOPOGRÀFIC

Et recomanem

Cap del Rec

El refugi Cap del Rec està situat a peu de pistes de l’estació d’esquí i muntanya de LLES. Es el lloc ideal com a base per a la pràctica de l’esquí nòrdic o de muntanya, les raquetes de neu a…

Hotel Mirador

El Hotel Mirador goza de una ubicación natural en los Pirineos. Este establecimiento está rodeado de jardines y tiene unas vistas impresionantes a las montañas de la sierra del Cadí. Este hotel se encuentra en la pequeña localidad catalana de…

Fonda Ca l’Abel

Benvinguts a Ca l’Abel, una fonda de muntanya situada al petit poble pirinenc de Lles de Cerdanya (1470m) que encara conserva la fesomía i el ritme pausat del temps amb el que es viu als pobles d’alta muntanya. A quí…

Fonda Domingo

La Fonda vol oferir un menjar i una hospitalitat de qualitat i confiança, adaptat a l’entorn de Lles, sempre sent un servei al poble i donant vida a la comarca BAR / RESTAURANT L’espai de sempre amb un petit toc de color…