skip to Main Content
La-botiga-de-natura-ripolles

Botiga de Natura del Ripollès

Botiga de Natura del Ripollès

Aquí trobaràs tot el que necessites per a gaudir i aprendre de la naturalesa.

T’oferim jocs educatius, petjades de fauna salvatge, guies d’identificació, i molt més.

Som Laura i Raül. De la unió d’una biòloga i un geòleg i fotògraf hem creat la Botiga de Natura. Nos trobaràs a Camprodon, al Ripollès.

Envoltats de naturalesa, fantàstics paisatges i fauna exuberant. Tot aquest entorn nos inspira per a poder oferir-te uns productes artesans, exclusius i, molts, fets por nosaltres.

Con ho temps hem crescut i ara podem oferir tot tipus de productes, guies, consells i trucs perquè puguis gaudir al màxim de la Naturalesa!

Els dos ens hem format i especialitzat en ornitologia, etologia, rastres i senyals de fauna salvatge, botànica, paleontologia, comportament i manipulació de mamífers i rèptils, anellament d’ocells … A la nostra botiga incloem tot aquest coneixement aportant una visió més completa de l’entorn on nos trobem.

També realitzem tota classe d’activitats en la Naturalesa: fotogràfiques, de descobriment de flora, fauna i geologia, team-**buildings, sortides en grup i personalitzades, albirament de fauna, seguiment de fauna, entre altres.

Pots saber més sobre nosaltres:
www.ulnaebones.com
www.phototrekking.cat
www.raulcarmonafotografia.com

Plaça Santa Maria, 10
Camprodon

Back To Top
INFOMAPAS Turisme Actiu
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.