skip to Main Content

Hotel Lo Paller

LO PALLER és un hotel de muntanya situat al poble de València d’Àneu, a mig camí entre el Parc Nacional d’Aigüestortes i Parc Natural de l’Alt Pirineu i l’estació de esquí de Baqueira Beret, on s’hi arriba en 10 minuts de cotxe fins al telecadira de Peülla. Des del poble pots anar caminant a Esterri d’Àneu, a dos quilòmetres d’aquí, tot passant pel Castell de València
El poble de València d’Àneu manté l’encant dels petits pobles de muntanya, amb cases de pedra, llosats pendents i carrerons medievals.
Un marc incomparable en que els pobles encara mantenen l’encant d’una tradició mil·lenària, agrícola i ramaderia, forjada amb pedra, fusta i llosa sense renunciar al progrés i a la nova tecnología.
En ple cor del Pirineu de Lleida, pots fer multitud d’excursions a la natura amb el punt de sortida de LO PALLER: no dubtis en preguntar-nos, estarem encantats de descobrir-te els racons més bonics perquè passeu uns dies inolvidables a les Valls d’Àneu. La natura aquí es pot gaudir totes les estacions de l’any, i la zona és especialment adient per fer turisme en familia.

Al nostre restaurant pot degustar els plats més típics del Pallars Sobirà.

Amb la Dolors i l’Àlex als fogons, no deixis de provar els plats del Pallars i sempre de temporada: l’escudella, el trinxat de muntanya, el xai de la zona a la brasa o les galtes meloses de vedella, entre moltes d’altres propostes. També podràs gaudir de postres casolans tradicionals i del nostre conegut pastís cremós de formatge.

La nostra filosofía és fer la cuina de sempre i ser fidels als productors de la zona, variant el menú en funció del que ens poden oferir a cada temporada.
També podeu picar alguna de les propostes de la nostra carta del bar, on hi trobareu, entre d’atres, una taula de formatges per degustar productes de la formatgeria de Girola, de Gavàs, de Tros de Sort o de Montsent de Pallars, per exemple.

Al bar també hi trobareu el nostre pastís cremós de formatge, així com el de xocolata.

Hotel Lo Paller

Contacte:
+ 34 973 62 61 29
+ 34 620 81 59 72
C/ Mayor 1
25587 València d’Aneu

www.lopaller.com

Back To Top